El cap de setmana del 17,18 i 19 de novembre vaig gaudir de les jornades EBE06 (Evento Blog España 2006), però vaig arribar tard i la veritat és que el servei d’Iberia em va crear malestar el divendres.
Jo volia assistir els tres dies a les jornades, vaig consultar el vols per la web d’Iberia, i entre els vols disponibles vaig escollir agafar-ne un que sortia a les 13:55 per arribar a la inauguració. Buscava vols d’iberia, i posteriorment vaig comprar el bitllet electrònic.
Vam arribar a l’aeroport a les 13h, tranquil·la en quant a l’horari perquè agafava un vol nacional. Vam intentar fer auto-chekin pero la “màquina” no ens deixava, i vam anar a fer cua a un dels mostradors d’Iberia. Quan arriba el nostre torn ens diuen que no era allí, que aquest era un vol operat per clickair, que si em fixava en la part final del billet posava “Operat per clikair”, que tenia que facturar en el mostrador de clikair però que segurament el vol ja estaria tancat perquè les companyies de baix cost tanquen 45’ abans, i de fet ja estàvem fora de temps per embarcar. Vam perdre l’avió i el següent no era fins a les 20:45.
Em vaig sentir indignada i estafada perquè jo volo amb altres companyies de baix cost com Vueling, Ryanair, i se que compro baix cost i se perfectament les seves normes, s’ha d’arribar mínim 1h abans perquè tanquen estrictament a l’hora indicada, i hi ha una relació clara de qualitat-preu. Però si pago un vol d’ibera, per cert amb un cost BCN- Sevilla de 540 euros crec que hem de rebre un servei adequat, no l’atenció i normes d’un de baix-cost.
Si volen promocionar la seva nova companyia que gastin en publicitat, però no que deixin de volar en els vols entre ciutats espanyoles i coloquin automaticament les persones que pensen que compren iberia en l’altra companyia, i menys que ens cobrin el preu d’iberia.
Legalment tenen tota la raó, evidentment estava escrit, ho posava, pero com a clienta i ciutadana em sento enfadada.
Quan vaig anar a canviar el bitllet i a queixar-me, em vaig adonar que moltes altres persones s’estan trobant en la mateixa situació, per tant, vigileu amb els vols dins de l’Estat Espanyol d’Iberia.
Technorati tags: Noticias y política, Sociedad, Societat, Actualitat, vuelos, iberia, Viajes , Sevilla, EBE06 Tags blogolaxia:noticias,politica, vuelos
Benvinguda al club d’afectats d’Iberia… Jo fa uns anys vaig perdre una feina “gràcies” a la seva eficiència. Una altra cosa és el tema Clickair: aquesta empresa és l’enèsima presa de pèl d’Iberia als usuaris. No pot ser que que un vol de Barcelona a Sevilla on no et donen ni el bon dia et cobrin 540 euros, ni que sigui comprat fa pocs dies.
Tampoc pot ser que a data d’avui existeixi un pont aeri BCN-Madrid operat en quasimonopoli on vulguis o no hagis de pagar 200 euros per trajecte (per cert, quina casualitat que Clickair ni es plantegi obrir rutes BCN-Madrid…).
Consell: el proper cop busca vols d’altres companyies. Et recomano Vueling, que tot i ser una low cost, té un servei molt millor que a qualsevol avió d’Iberia.
Unparalleled accuracy, unequivocal clarity, and udnneialbe importance!