Us recomano el paper sobre oportunitats de negoci dels continguts digitals que ha publicat Rooter analysis, us recomano llegir-lo. Sens dubte hi ha oportunitats en l’àmbit dels continguts digitals basats en les TIC’s. Des dels governs hem d’apostar, per això, donar suport als nous models de negoci i no intentar perpetuar models caducs, que no perviuran.
Algunes dades a destacar:
1. Els Derivats digitals redueixen els costos i augmenten els ingressos de Continguts Culturals.
2. El Màrqueting on-line redueix 30% els costos de promoció.
3. Una campanya publicitària en xarxes socials genera un ROI de 60 vegades la inversió.
4. La prova on-line de productes culturals fomenta un 20% de vendes addicionals en formats físics.
5. L’e-commerce és el canal de venda al detall que més creix amb 40%.
6. Els videojocs és el producte amb major projecció a nivell internacional: l’advergaming creixerà un 60% fins 2012 i poden suposar el 30% dels ingressos d’una pel.lícula.
7. Les consoles de videojocs són la plataforma dominant de futur de venda en línia d’altres continguts: pel lícules, música, videojocs, etc.
Entrades relacionades: SGAE, ens vigila?, Drets digitals mobilització en resum #manifiesto, Debat cadena ser drets ciutadania i propietat intel•lectual, Dones, empoderament i TIC’s,
Technorati tags: internet, politica, software libre, software, Linux, Open Source, e-government, e-administració, e-administración,
4 thoughts on “Continguts digitals, nous models de negoci”